منتديات القراصنـــة
انت غير مسجل لدينا يسعدنا انضمامكم الى منتديات القراصنة بالضغط على زر " التسجيل "


تحميل.لعبة.فيلم.برنامج.اغنية.اغانى.افلام.العاب.برامج
 
الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  مكتبة الصورمكتبة الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 
 

 ملاك برئ فى زمن الشياطين

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
صافو

avatar

ذكر
عدد الرسائل : 5
العمر : 28
المزاج : ميه ميه
Personalized field :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 0
تاريخ التسجيل : 18/09/2008

مُساهمةموضوع: ملاك برئ فى زمن الشياطين   الجمعة 19 سبتمبر 2008, 7:13 pm


بسم الله الرحمن الرحيم
قصه طريفه من زمن امتلقا بهى المعاصى وزنوب اسره مكونه من 5 افراض عائله سعيده ومبصوته وليسه غنيه ولاكن ميسره الحال اسم لاب معاز اسم لام فاطمه اسم البنت الكبرا بسنت ولأصغر منى والولد لاصغر عومر مستوا التعليم لبسنت الجامعه و منى ثانوى وعمر ابتدائى بسنت بنت جميله ورقيقه طمحطها ظريفا اوى اولها شاب باحلام جميله ومميزه انه يكون سوبر مان رقيق غنى شاب روش حسن المظهر قوى البنيه ولاهم انو يكون بيحبها وانها تكون الوحيده الى فى حياته علاقتها معى اهلها كا واجب وفلوس واكل وشرب مش كا عيله وام واب واخوات منفرده بنفسها من الجامعا للبيت ليها اصحاب بنات وبتحبهم وتخرج معاهم وبنسبا لمعملتها معا الشباب فى التعليم كا صداقه واخوه مش اكتر كانت موظبه على المحضرات وكانت نفسها ططلع مهندسه دكور كانت بتحب الرسم كانت بتخرج تروح النادى تمارس اكتر من رياضه بتحب الناس والمعشره الطيبه قبلت فى يوم شاب وسيم كان فى النادى معى اصحاب ليها كانو شله بنات على شباب ومن ضن الشله دى بنت صحبتها اوى ومعاها فى نفس القسم صحبتها شفتها ندت عليها وعرفتها على اصدقها ومن دنهم شاب سلم عليها وهيا سلمت عليه عجبها من اول نظره حست فى عنيه بلامان ورتاحت لنظراته هى حولت متظهرش ده الشاب اعجب بيها وبشخصيتها طلب من صدئتو انها تقربهم من بعض اكتر وقال لصحبتها انا معجب بيها ونفسى تكون هى شريكه حياتى وعدتو انها تحاول قالت لبسنت إسلام بيحبك بسنت رفضت وزعلت منها لفترا ما وفى يوم لقت إسلام فى نفس القسم واعد فى نفس المضرج اتلبخت وحولت انها تبعد وتعمل مش وخدابلها كانت صحبتها ادت لأسلام كل بينتها رقم الموبيل ومكان البيت وبتحب ايه وبتكره ايه كل حاجه عنها إسلام حاول يكلمها على انو صاحب نجح فى كده وقرب لان هى كانت عوزا تقرب اكتر منو وخد منها رقم الموبيل وبقا يتصل بيها ويطلب منها حجات بحكم انو طالب وفى نفس القسم المهم دخلت اختها منى فى لاوضه بتعتهم حولت بسنت انها تحكى لاختها هى بتحب اختها منى وبتثق فيها حكتلها ودردشت معاها وحكتلها على الى حصل من البدايه وقلتلها انها نفسها تقرب اكتر ليه وانها لقت فى كتير من فتا احلمها وفى الحظه دى إسلام اتصل بقت سعيده جدا جدا وردت عليه وكلمتو بصوتها الى كلو انوثه وشقاوه ودلع البنات وزياده كسوف شويه حث إسلام انها بدقت تميل ليه طلب منها انها تخرج معاه على اساس انو عاوز يتكلم معاها هى متعرفش وفقت ازاى بس كانت هى الى عوزا تخرج معاه وفى الحظه دى اتحدد مصير بسنت وإسلام لبست احلا واحسن طقم عندها وميكب ولنسز وبرفانات وتبص فى المرياه بتعتها وتقول لختها ايه رايك طبعا منى سعيده علشان اختها خرجت بسنت وقبلته وكان إسلام رقيق معاها لدرجه كبيره وئدم ليها هديه صغيوره وبدق يقلها انو معجب بيها وبيحبها بجد بسنت كانت سعيده اوى وهى بتسمع منو الكلام ده وقلتلو وصرحتو بحبها وروحت البيت تحكى لى اختها منى على الى حصل كلو وفرحانه وسعيده بدقت بسنت تسمع اغانى وتحث معناها بدقت تحلم فى المستقبل وتحلم فى البدايه الجديده الى هيتبنا عليها اساس جميل وعشره طيبه وحب صادق بدقت تهمل فى المزكرا ونست احلمها فى الدراسه وكل حيتها غنا ورسم فى الخيال وتغيرت بسنت ومبقاش ادمها غير صوره إسلام وصوته واحسسها بيه واحلمها اليقظه واحلمها وهى نيما حبت بجد وبدق بنهم اتصالات يوميا وبسنت مبقتش تنام الى متسمع صوته ولازم يتكلمو إسلام طلب منها انها توصل انتر نت علشان يتكلمو عليه ويخدو رحتهم وفقتو ووعدتو انها تفاتح والدها وترد عليه راحت بسنت الحبوبه لبابا بابا ياحابيى يا عسوله ايوه يا بسنت خير مالك فى ايه بس يابابا ياحبيى انا عوزا اوصل انتر نت علشان انا محتجاه وهنزل محضرات وعوزاه بقا مليش دعوه بابا كان بيحب بسنت ومش بيرفض اى طلب ليها وفقها فرحت بسنت اوى وبسته وربنا يخليك ليا يا بابا ودخلت تطمن إسلام اول ما النت وصل بقت تسهر تول اليل هى وإسلام لصبح ومترحش الجامعه وتنام بنهار وتصهر بليل بدق إسلام فى ليله يطلب منها كميرا وميك وطبعا هى تنفز ومن غير اى تفكير وبدق إسلام يلعب عليها ويخليها تعرض جسمها على الكام وبدق يتحول إسلام لغريزو ومبقاش حب بقا مجرد علاقه وبسنت الحبوبه كلها اخلاص وشوق لحببها ومفكرتش للحظه ان إسلام مش فتا احلمها الى بتحلم بيه وانها بنسباله مجرد بنت ووقت يقضيه معى بنت جميله وحلوه وياخد منها الى هو عوزو وفى يوم طلب إسلام انها تخرج معاه وفقت وخرجت معاه وشويه طلب إسلام من بسنت انها تيجى معاه البيت لان ولدتو عوزا تشفها ومعجبا بيها ونفسها تشفها بسنت رفضت واصرت بس إسلام كان اقوا منها وفضل يلح عليها وفقت بسنت بعد وقت ومعاناه بس وفقت لان ثقتها بإسلام كانت فوق اى شبهات ودخلت بسنت شقه إسلام وتفجئت بسنت ان ولدت إسلام مش موجوده طلبت تخرج لانهامتنفعش تعد فى شقا هما لاتنين معا بعض وطبعا إسلام حاول يفهمها ان ولدتو هتيجى بس هى فى مشوار وعلى متشرب الكاكولا هتكون وصلت وفقته دخل إسلام للمطبخ وبدق خدعتو الى بناها من اول مقبلها من البدايه وظهرت غريزتو الحيوانيه وليس بحب وحط إسلام مخدر منوم فى الكاكولا وادمو لبسنت وطبعا بسنت كانت طيبا جدا وبكل حب واخلاص مجاش فى بلها ان إسلام الخنزير حاول يعمل كده شربنت بسنت الكاكولا وبدق يظهر عليها اعراض النوم ولما تمكن إسلام الزئب من الفريسه بسنت نال كل غريزو وما الى بسنت تستيقظ من نومها وتجد نفسها فى حجره نومه ومجرده من الملابس ويهمد بجوارها الزئب إسلام انفطرت بسنت فى البكاء والدموع وكتشفت مؤخرا ان حب إسلام ليس بحب ولاكن غريزه حيوانيه وكانت الصدما اكبر واكبر قال إسلام انا لا اعرف كيف فعلت زلك ولاكن انى احبك ووعد يشهد عليه هذه الحجره انك زوجه لى وكانت بسنت لابد وان توافق لان ليس لها غير ذللك وتحول الحب الصادق الى جوازه على الورق جوازا عرفى ووعدها انها بعد التخرج سيعلن ابها وامها انها زوجه ليه وبدقا الزئب إسلام يقابلها على انها زوج لها ويتواعدان كل ليله فى نفس الشقه وبعد مرور 3 شهور اتفجئت بسنت انها حامل بى بيبى وقالت لأسلام وما بإسلام الى ان يصيح فى وجهها هذا ليس بمشكله لى ولابد ان نتخلص منه وطلب انزال الطفل بلاجهاد او بطريقه ما ونتخيل معا العصفوره بسنت وكيف وصل بيها الحال من احلام ومستقبل لا مثيل له الى دنيا من الولوه ولاهاااات والحرمان وتمنت بسنت بلموت ولاسف فات الوقت وزادت لاوجاع وما بها الى ان تفكر فى لانطحار وحاولت ان تحكى قصتها لامها ودخلت البيت منهاره والدموع فى عيناها البريئه وتبوح لامها بلقصه من البدايه ونتخيل لام معا ! وان تسمع قصه غريبه ومعنيها حقيره والضحيه بنتها فما الى انت تنهار لام وتصاب بى انهيار عصبى وما حدث ان لام قد اصيبت بى فقدان الكلام طلب لاب من بسنت ان يعرف ما الذى حدث تبكى وتبكى وتذداد فى البكاء انا السبب انا السبب واخبرت والدها وانهار ايضا ونظر لابنته وقال اعطينى مكان المنزل واين اعثر عليه وزهب لاب وواجه الزئب إسلام وعندما نظر الزئب إسلام وعلم ان والدها علم كل شئ فر من المكان وخرج مسرعا ونزل من البيت والى بسياره مسرعه تقظفه ومات الزئب والحمد لله على نعمت لاسلام وكفا بها نعمه

والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته

lol! lol! lol! lol! lol! lol!

والقصه دى كمان من تاليفى هديه لكل اعضاء المنتدى
منتدى القراصنه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
admin
قائد القراصنة
قائد القراصنة
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 559
العمر : 27
الموقع : http://pirates.ahlamonada.com/
العمل/الترفيه : faculty of english commerce
المزاج : لا اله الا الله
الدولة :
Personalized field :
السٌّمعَة : 4
نقاط : 108
تاريخ التسجيل : 06/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: ملاك برئ فى زمن الشياطين   السبت 20 سبتمبر 2008, 8:03 am

thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanx

_________________
منتديات القراصنة


fci_matrix@yahoo.com
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://pirates.ahlamontada.com
matrix
مجموعة الادارة
مجموعة الادارة
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 263
العمر : 27
المزاج : exellent
Personalized field :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 46
تاريخ التسجيل : 22/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: ملاك برئ فى زمن الشياطين   الثلاثاء 28 أبريل 2009, 1:22 am

مجهود رائع
مشكوووور
Arrow santa
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://pirates.ahlamontada.com
 
ملاك برئ فى زمن الشياطين
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات القراصنـــة :: المنتدى العام :: قسم الرومانسيه-
انتقل الى: