منتديات القراصنـــة
انت غير مسجل لدينا يسعدنا انضمامكم الى منتديات القراصنة بالضغط على زر " التسجيل "
منتديات القراصنـــة
انت غير مسجل لدينا يسعدنا انضمامكم الى منتديات القراصنة بالضغط على زر " التسجيل "
منتديات القراصنـــة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تحميل.لعبة.فيلم.برنامج.اغنية.اغانى.افلام.العاب.برامج

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

نـــــــــــــــــكت جشطــــــــــــــــــة

كاتب الموضوعرسالة
the....hunter
قرصان ماسى
قرصان  ماسى

Personalized field : نـــــــــــــــــكت جشطــــــــــــــــــة Rjo8p6l4vr5t7ki42r9m

نـــــــــــــــــكت جشطــــــــــــــــــة Empty
مُساهمةموضوع: نـــــــــــــــــكت جشطــــــــــــــــــة   نـــــــــــــــــكت جشطــــــــــــــــــة Emptyالأربعاء 08 يوليو 2009, 11:10 pm

مرة واحد غبي ابنه قاله انا عاوز موبايل ابوه قاله موافق بس بشرط تركب اخواتك معاك

واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد

واحد بخيل قال لابنه : إنجح السنة دي وانا أجبلك كورة .. الولد شد حيله ونجح .. أبوه إشترى له كورة .. وقال له : طب لو نجحت السنة الجاية أنفخها لك

مرة في 3 بخلاء راحو لي تبرع لجمعية خيرية فالاول قال انا حطلع مبلغ و ارميه علي الحيطة و اللي يلزء حتبرع بيه اللي يوقع اخدو انا و التاني قال انا المبلغ اللي احدفو في السما و يلزق حتبرع بيه اللي ينزل حخدو انا و التالت قال انا حرسم خرم و ارمي الفلوس اللي يوقع جوة حتبرع بيه

مرة اتنين أغبية طالعين رحلة فالسواق نزل استراحة ورجع لقى الفتيس مش موجود قالهم الفتيس راح فين...قالوله لقينك يا عم طول الطريق عمال تشد فيه مش عارف تخلعه قولنا نشلهولك

إتنين أغبية إشتروا حصانين وعاوزين يفرقوهم عن بعض راح الأولاني قطع ديل حصانه وقال لزميله أنت حصانك ديله مش مقطوع قاله لا مش باينه، راح شوية ورجع راح قاطع رجل حصان زميله وقال له حصانك رجله مقطوعة قال له لا مش باينه، راح قاطع راس حصانه ورجع قاله حصانك راسه مش مقطوعة قاله بيتهيألي أوضح حاجه إن حصانك بني وحصاني أبيض

منتـ القراصنة ــــــــــــــــــديات

the....hunter

نـــــــــــــــــكت جشطــــــــــــــــــة
صفحة 1 من اصل 1